2014. augusztus 1., péntek

Szerkesztői felhívás!

Sziasztok!

Szomorúan vettem észre, hogy eléggé megfogyott az a napi oldalmegjelenítés, ami az első pár napban volt. Eddig azért nem hoztam új részt, mert nem láttam értelmét folytatni. De az este sokat gondolkoztam: amíg van akár csak egy ember is, akinek tetszik a blog, és szívesen olvassa azokat, amiket írok, addig igen is folytatom. Akinek nem tetszik, akkor egy kis piros x-et talál a jobb felső sarokban, arra rákattint, és nem is kell többé ide visszajönni. Akinek viszont tetszik, azt szeretettel várom vissza nap mint nap. Igyekszem maximum 2 naponta hozni majd az új részeket, de ma elégedjetek meg csak a 13. résszel Zoey életéből, valamint kijelentem azt is, hogy készülőben van egy új vers is, amiről részleteket még nem szeretnék elárulni, de azt se tudom, hogy mikorra tudom befejezni. Amint kész lesz, egyből megosztom veletek!

Köszönöm, hogy elolvastad!

További szép nyarat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése