2014. augusztus 28., csütörtök

Zoey - Életem egy blogba vésve (28.rész)

28. rész
Hazaút Castiel–lel



  • Ne haragudj, Castiel. Egy pillanat. – vettem ki a zsebemből a telefonomat. – Kathlyn? Basszus!
  • Baj van? – kérdezte aggódó tekintettel Castiel, mire én csak megráztam a fejemet, hogy nincs baj és felvettem a telefont.
  • Szia Kathlyn! – köszöntem barátnőmnek a telefonba.
  • Szia Zoey! Merre vagy? Már 10 perce itt állok a parkban.
  • Ne haragudj, csak beültem az egyik osztálytársammal meginni egy üdítőt és jobban eltelt az idő mint gondoltam.
  • Akkor már nem is jössz?
  • Én... – gondolkoztam, mert maradni is akartam, de menni is.
  • Nyugodtan menj, ha menned kell. Nekem is ideje indulnom. – suttogta nekem Castiel, és közben barátságosan mosolygott.
  • Fiúval vagy? – hangzott barátnőm hangja a vonal másik végéről egy huncut nevetéssel a végén.
  • Igen. – vágtam rá gyorsan, és lefogtam a telefon mikrofonját. – Biztos nem baj? – kérdeztem én is halkan a fiútól.
  • Biztos. – nézett mosolygósan, mélyen a szemembe és kisimított egy rakoncátlan tincset ami a szemembe lógott.
  • Én... – pirultam el teljesen.
  • Zoeeey! Hahó! Ott vagy még? – Kathlyn!
  • Ne haragudj, itt vagyok. Máris indulok! Átszaladok hozzád miután hazaértem, rendben?
  • Oké. Akkor várlak. Szia.
  • Rendben, szia. – köszöntem el én is barátnőmtől, de még mindig úgy éreztem, hogy tiszta vörös vagyok az előbbi jelenettől.
  • Akkor induljunk. – kelt fel Castiel a velem szemben lévő székről. Felvette a dzsekijét és megfogta a már üres poharakat, hogy visszavigye a pulthoz.
  • Oké. – keltem fel én is, majd felvettem a kabátomat.
  • Köszönjük! – mondta Castiel a pultos nőnek, amikor visszavitte a poharakat.
  • Nincs mit, kölyök. – mondta unottan a nő és elvette a poharakat.
  • Viszlát! – köszöntünk egyszerre, amikor kiléptünk az ajtón.
  • Brrr. – rázkódtam meg hirtelen, mert megcsapott a téli hideg. – Bent teljesen elfelejtettem, hogy tél van. – nevettem egy kicsit a végén.
  • Pedig a kabát miatt kapizsgálhattad volna. – cukkolt Castiel, miközben a buszmegállóba sétáltunk.
  • Naa! – mentem neki egy kicsit, és próbáltam megsértődött fejet vágni, de közben csak elnevettem magam.
  • Mostmár lökdösődünk is? – lökött vissza egy kicsit.
  • Igen! – löktem vissza ugyan úgy a bal oldalammal, de ő a jobb kezével hirtelen lefogott a jobb karomnál és ott tartott, szorosan magához szorítva. Meg se tudtam szólalni, csak újra elpirultam. Csendben sétáltunk még a buszmegállóig, ami felfelé kerekítve is maximum 2 perc volt.
  • Befejezted a lökdösődést? – törte meg nevetve a csendet Castiel.
  • Igen. – bámultam elpirulva a földet, ő pedig elengedte a kezemet.
  • Jól éreztem magam veled. – mondta Castiel, miközben a menetrendet nézte a táblán.
  • Én... én is. – vallottam be magamnak is, mert az biztos, hogy felejthetetlen volt a mai délután Vele.
  • Castiel! – hallottunk egy női hangot a hátunk mögül. – ...és Zoey.
  • Szia Vanessa. – köszöntem halkan. Hát most már tényleg feledhetetlen lett. Köszi.
  • Szia. – köszönt neki Castiel is.
  • Mit kerestek még itt? Vagy azóta visszajöttetek? – kérdezősködött a lány, miközben furcsa pillantásokkal illetett. Igazából fogalmam sincs, hogy mi volt az a furcsa villogás a szemében, de már majdnem kezdett megijeszteni vele.
  • Csak megittunk egy üdítőt a Walter's–ben. – mondta nyugodtan Castiel.
  • Áhá. – nézett rám megint a lány ugyan azzal a nézéssel. Bizarrrrr.
  • Na de megjött a busz. Holnap találkozunk! Szia Vanessa. – mondta a fiú. Csak így itthagyja? Semmi piszi–puszi, csóki–móki? Mi folyik itt?
  • Sziasztok. – hátradobta a haját a lány és sértődötten távozott.
  • Szia. – köszöntem, teljesen ledöbbenve a törénteken.
  • Zoey! – integetett a szemem elé Castiel. Teljesen elbambultam. – Mész? – mutogatott a kinyitott buszajtóra.
  • Ja, persze. Megyek. – indultam felfelé, mutatva a bérletem, és mivel tele volt a busz, megálltam a hátsó ajtóhoz közel, mivel már ott is álltak az emberek, Castiel pedig megállt mellettem.
  • Minden oké volt az előbb?
  • Persze. Miért?
  • Úgy álltál ott bámulva a semmibe, mint aki szellemet látott. Már majdnem elkezdtem aggódni!
  • Aggódni? – kérdeztem azokba a szürke szemekbe nézve és halványan elmosolyogtam.
  • Persze csak úgy... barátilag. – fejezte be a mondatot és bámult ki az első szélvédőn.
  • Értem.
  • Elnézést, kislány. Elengedne? – szólalt meg egy néni a hátam mögül, aki le akart szállni. Én meg csak Castiel felé tudtam menni, mert a másik irányban volt az ajtó, amerre a néni menni akart.
  • Persze. Castiel, arrébb mennél egy kicsit? – kérdeztem a fiút.
  • Itt is szállnának le... – mondta kicsit kétségbe esetten a fiú.
  • Menj már odébb, kölyök! – mondta egy 2 ajtós szekrény Castielnek, és rámlökte, én meg majdnem fellöktem a nénit, aki mögöttem már jött volna ki az ülések közül.
  • Gyere ide. – szorított magához Castiel, a szekrény pedig elhaladt mellettünk a frissen szolizott, plázacica barátnőjével.
  • Cas... Castiel. – nyeltem egy nagyot.
  • Így kisebb helyet foglalunk. – zárta le a dolgot ennyivel, és éreztem, amint a hajamat kezdi piszkálni. Életem legjobb döntése volt a mai napon kiengedve hagyni!
  • Ok... Oké. – mondtam és becsuktam a szemem. Éreztem, ahogy még szorosan ölel és piszkálja a hajamat, hallottam a szívdobogását, és minden lélegzetvételét. Csak élveztem a pillanatot, és azt kívántam, hogy soha ne legyen vége!
  • Zoey. – súgta a fülembe Castiel. – Megjöttünk. Le kéne szállni. – hallottam a hangján, ahogy a végén elmosolyodik.
  • Mi? Máris? – kaptam fel a fejemet és a szemébe néztem. Közel volt, vészesen közel! – Vagyis... mikor indultunk el a megállóból? – pirultam el teljesen ezért elkaptam a fiúról a tekintetem.
  • Mivel már itt vagyunk... – állt meg a busz. – ...kb 20 perce. – leszálltunk a buszról, rámmosolygott a fiú, és mintha kicsit elvörösödött volna. Vagy csak a haja miatt tűnik úgy néha?
  • Gyorsan ideértünk. – mondtam, miközben elkezdtünk sétálni.
  • Maradtál volna még a karjaim között? – igen... de ezt meg nem mondhatom.
  • Én nem úgy... én csak... – hebegtem–habogtam és tuti, hogy elpirultam.
  • Nyugi, vicceltem. – mosolygott rám kedvesen a fiú.
  • Oké. – mosolyogtam vissza.
  • De nem válaszoltál. Maradtál volna még? – néz rám komolyan a fiú, én pedig megszólalni se tudtam, csak éreztem ahogy egyre jobban elvörösödök.
  • É–Én... én... – ez az, Zoey! Csinálj még nagyobb hülyét magadból! Ügyes...
  • Ezt vehetem igennek? – kérdezte lehajolva hozzám, mert én elkezdtem a földet bámulni, de nem tudott a szemembe nézni. Folyton fordítottam még a fejemen, hogy véletlenül se lássa milyen helyzetbe hozott. Gyerünk, Zoey! Terelj témát! Terelj témát!
  • Mi a helyzet Vanessával? – kérdeztem a fiútól, de még mindig nem tudtam belenézni a szemébe.
  • Semmi. Barátok vagyunk. – zárta volna le ennyivel a fiú. Na peeersze! Ennyivel nem úszod meg, kishaver!
  • Barátok? Komolyan? – néztem rá kételkedve, az egyik szemöldökömet felhúzva. – Csak barátok? Mint mondjuk velem? – maradt ugyan olyan az arckifejezésem. Engem ne próbáljon megetetni az ilyen szöveggel!
  • Nem. – vágta rá egyből. Na ugye... Zoey vagyok én, nem hülye! – Veled jobb barátságban vagyok. – Hogy... mi van?!
  • Mi–Micsoda? – kérdeztem a fiútól kikerekedett szemekkel. Nem teljesen értettem jól szerintem.
  • Mondom veled jobb barátságban vagyok. Mit nem értettél ezen? – kezdett el nevetni a fiú.
  • Én csak... csodálkoztam.
  • Mégis miért? – csodálkozott most ő.
  • Azt hittem vele jobb barátságban vagy mint velem... sokkal.
  • Mégis miből gondoltad ezt?
  • Nem fontos... De én már itthon is vagyok. Akkor szia. – hadartam és mentem volna be a kapun, de megfogta a karomat és visszarántott magához. Szorosan a mellkasánál kötöttem ki.
  • Már puszit sem kapok? – nézett a szemembe mélyen a fiú, és szokásomhoz híven elvörösödtem. – Zavarban vagy? – kérdezte sunyi mosollyal az arcán.
  • Én csak... nem szoktak ennyire visszarántani holmi puszik miatt. Sőt... semmi miatt. – vallottam be az igazat a fiúnak lesütött szemekkel.
  • Zoey. – emelte fel az államnál fogva a fejemet, hogy a szemébe nézzek. A szemei furcsán csillogtak. Nem rémisztően, inkább... megnyugtatóan. – Nem csak holmi puszikról van szó. – sütötte le a szemét. – De ideje mennem. Neked is találkozód lesz, nem?! – mosolygott rám egy aprót, de mintha ez csak erőltetett lenne. Miért?
  • Igen. – néztem mélyen azokba a szürke szemekbe. – Akkor... szia. – mondtam, és nyomtam egy puszit az arcára, amit viszonzott, majd elengedett.
  • Szia Zoey. – intett egyet és elindult haza.

Beérve a házba köszöntöttem az otthoniakat, ettem egy pár falatot és elindultam Kathlyn–hez. Sokat beszélgettünk, és este 7 óra is elmúlt, amikor hazaindultam. Otthon elmentem fürdeni és fogat mosni, utána pedig belevetettem magam az ágyba, és gyönyörűt álmodtam egy szürke szempárról és a gazdájáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése