2014. augusztus 3., vasárnap

Zoey - Életem egy blogba vésve (14.rész)

14. rész
Ó, Castiel...


Már majdnem egy hónap telt el a bolti jelenet óta. Sokszor sétáltattam ez idő alatt Dorothy-t a parkban, ahol összefutottam az idős házaspárral és beszélgettünk is. Kérdeztek Castielről, de soha nem tudtam nekik mást mondani, csak azt, hogy biztosan jól van. Az igazat megvallva az iskolán kívül azóta nem láttam egyszer sem. Ott is csak köszönünk egymásnak reggel ahogy beérünk, és délután amikor végzünk, de semmi más. Lysanderrel viszont sokat beszélgettem, és már majdnem olyanná vált nekem a fiú, mintha a bátyám lenne. Minden nap beszéltünk, nevetgéltünk, és egyszerűen csak jól éreztük magunkat egymás társaságában.
Lassan itt az őszi szünet is, így legalább ki tudom pihenni a sulikezdés fáradalmait. Október 26-a van, vasárnap, ami azt jelenti, hogy már csak két nap van a pihenésig. Szerdától láblógatás várható. Nem nagyon tervezek semmi érdekeset a szünetre. Viszont Kathlyn-nel az elmúlt időszakhoz képest elég sokat beszélgettem, és azt mondta, át fog menni a szünet után egy másik suliba. Teljesen véletlenül pont abba, amelyikben Ivy is tanul. Nem mondhatnám, hogy nagyon felzaklatott a hír, mert valahol már számítottam rá, hogy ilyen fog történni. Hiszen mennyivel több időt töltött vele, mint velem, az állítólagos legjobb barátnőjével. Pontosan... sokkal többet. Sőt... inkább csak vele foglalkozott.
Nekem viszont máson járt az eszem. Egyre csak Castiel volt az, akire egyfolytában gondoltam. Hogy lehet, hogy ő sem húzta el a kezét egyből? A parkban is csak akkor, amikor Démon megnyalta a kezünket, a boltban meg csak akkor, amikor a bácsi felhívta rá a figyelmünket, hogy még mindig egymás kezét fogjuk. Vagyis hát csak ő fogta az enyémet, mert én a kenyeret fogtam. De vajon miért csinálja? Mégis hasonlítana az érzés ami benne és bennem van? Ugyan! Badarság. Akkor a testvére nem kérdezte volna, hogy mi van Vanessával, meg hogy összejöttek-e már. Amúgy meg... most már biztos vagyok benne, hogy Vanessa Smith-ről, az osztálytársunkról van szó. Castiel folyton ott lebzsel körülötte. A lány meg vagy észreveszi, vagy éppen más srácokkal van elfoglalva. Nem nézem folyton, hogy mit csinál Castiel, csak néha elég feltűnő. Általában Fay-jel, Valerie-vel, Lysanderrel vagy az ikrekkel vagyok. Vagy éppenséggel ott van mindenki és jókat nevetgélünk meg beszélgetünk. Néha-néha odajön Kathlyn is, ha éppen nem a telefonját nyomogatja, vagy telefonál.
Egyre több emberrel vagyok még jóban az osztályból. Ott van például Dorinda Wall, aki egész rendes lánynak tűnik. Jól elvan ő is a többiekkel. Úgy látom mindenkivel szépen kijön, és jóban van. A szünetre terveztünk egy kis összeröffenést a „bandával”, Kathlyn-nel és Dorindával együtt. Kathlyn azt mondta, hogy neki nem jó, mert elutaznak a nagyszülőkhöz, de mindenki másnak jó volt. Fay és Austin az elmúlt hónapban már 3x randiztak, és – még nem hivatalosan, de – már együtt vannak. A szülők és a legközelebbi barátok tudják, de azért a nyílt utcán még nem járkálnak kézen fogva. Fay annyit árult el, hogy legutóbb, amikor elköszöntek, Austin egy csókkal búcsúzott tőle. Majdnem Fay nyakába ugrottam, amikor meghallottam a remek hírt, viszont kicsit nehéz lett volna megcsinálni, mert telefonon mesélte el a dolgokat.
  • De eltelt ez a nap! – nyújtózkodtam egyet, amikor megláttam, hogy már elmúlt 5 óra. Gondoltam elmegyek és megsétáltatom Dorothy-t. Egy fél óra most elég lesz, mert elég hűvös van már ilyenkor.
A farmeromhoz és a piros pólómhoz vettem fel egy fekete pulcsit és egy sportcipőt, majd bejelentettem anyuéknak, hogy elmegyek egy kicsit Do-val. Ráadtam a kutyára a pórázt, és már útnak is indultunk. Már éppen kanyarodtunk be a park utcájába, amikor megláttam Kathlyn-t, Ivy-t és egy srácot a túloldalon. A fiú és Kathlyn egymás kezét fogva sétálgattak.
  • Várj, Zoey! – kiabált nekem Kathlyn. Gyorsan átjöttek mind a hárman az úton – Ő a barátom, Martin Wayne.
  • Csá. – hallottam a srác hangját, ami nem volt túl barátságos. Sőt... igazából semmilyen. Mi ez, egy zombi??
  • Hello. – köszöntem kicsit bizonytalanul. Nem igazán voltam benne biztos, hogy érti az emberek nyelvét. Nem szoktam ilyen lenni, de komolyan nem volt valami bizalomgerjesztő egy pasi.
  • De mi megyünk is tovább. Majd találkozunk még Zoey. – mosolygott rám barátnőm, majd elköszönt.
Én is elköszöntem, és mentünk tovább Do-val a parkba. Most még az idős házaspárt se láttam, nem hogy Castielt. Szinte üres volt már ilyenkor az egész. Úgy láttam a drága kutyámnak se volt sok kedve szaladgálni, mert hiába vettem le róla a pórázt, egész végig ott sétált mellettem. Szaglászgatott ide-oda, de semmi más. Néhány perc séta után egyre sűrűbben fordult a kijárat felé, így gondoltam ideje menni. Épp, hogy kiértünk a kapun és elfordultunk balra, hogy hazainduljunk, ismerős ugatásra lettem figyelmes. Hátranéztem, és Démon szaladt felénk. Hirtelen nagyon megijedtem. A kutyától is, na meg attól is, hogy Castielnek baja esett. De utána láttam, hogy ő is szalad mögötte. Démon leült előttem, és Do-t nézte, majd közelebb ment hozzá, és megszaglászta.
  • Végre, hogy megvan! – mondta Castiel lihegve, amint odaért és rárakta Démonra a pórázt.
  • Hogyhogy? Mi történt? – kérdeztem csodálkozva. Nem gondoltam volna, hogy képes lenne Démon elszökni.
  • Tesóm épp állt be a kocsival, Démon meg gondolt egyet és kiszaladt. Majdnem fellökött! Soha nem csinált még ilyet. Nem tudom mi lelte. – furcsa volt így látni Castielt. Látszott rajta, hogy nagyon aggódott érte.
  • Aggódtál érte ugye? – kérdeztem az egyértelműt.
  • Még jó, hogy aggódtam! – kiabálta el magát, mire én köpni nyelni nem tudtam.
  • O-oké. – mondtam még mindig lefagyva – De mi megyünk is. Szia Castiel. – és megindultunk Do-val a másik irányba.
  • Várj! Sajnálom. – ragadta meg a karomat Castiel – Csak tudod... tényleg nagyon aggódtam.
  • Elhiszem, de nekünk tényleg mennünk kéne. – erőltettem mosolyt az arcomra.
  • Hazakísérjünk?
  • Nem kell, köszi. Itt lakunk nem messze.
  • Tudom. Párszor már hazakísértelek. – mosolyogta el ő is magát.
  • Ez igaz. De akkor szia. Holnap találkozunk.
  • Mindenképp. Szia.
Az este folyamán nem csináltam mást, csak ettem egy pár falatot, meg elmentem lefürdeni. Hétfőn és kedden normálisan iskola volt. A kis csapattal beszélgettük, hogy mit kellene csinálni, de nem nagyon találtunk megoldást. Gondolkoztunk azon, hogy elmegyünk pizzázni, vagy mozizni, de valahogy egyik se volt a legjobb ötlet. Egyszerűen sehogy nem jutottunk dűlőre, így későbbre hagytuk a megbeszélését.
Castiellel kapcsolatban még mindig nem tudom, hogy mi a helyzet. Dorindával is nagyon jól kijön, sőt... szinte mindenkivel jobban, mint velem. De nem baj. Ha így kell lennie, hát így lesz. A Sors ha azt akarja, hogy valahogy összegabalyodjunk, akkor úgyis össze fogunk. Bár, egyre kevesebb esélyt látok rá úgy, hogy szerintem az utolsó 3 lány között vagyok az osztályban, akivel annyira nincs összemelegedve. Az a parkos meg boltos dolog pedig csak egy félreértés volt. Biztosan csak beképzeltem az egészet, hogy talán más is lesz idővel. Oké, a 10 év is „idővel”, de én valahogy hamarabbi időpontra gondoltam. Vanessát viszont valahogy nem tudom mellette elképzelni. Hamarabb tudnám mondjuk Val vagy Fay mellett, de mellette nem. Lehet, hogy csak biztonságban szeretném tudni a szívét? Hát... nincs kizárva. Az mondjuk igaz, hogy néha az őrületbe tud kergetni a hirtelen hangulatváltozásaival. De azért jó lenne tudni, hogy ő érdeklődik-e utánam. Legalább egy kicsit...

Ó, Castiel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése