2014. július 25., péntek

21. versem: Emlék és remény

Emlék és remény

Megőrülök, ha nem vagy velem,
Megőrülök, ha nem fogod kezem.
Megőrülök, ha mosolyod látom,
Mert hogy velem légy’ csak álom.

Karjaid között biztonságra
Leltem és boldogságra
S amikor melletted keltem...
Amikor melletted ébredtem fel...

Azon a reggelen az idő megállt...
Azon a reggelen nem kellett más..
Éreztem boldog vagyok, hogy ott fekszel,
S hogy mellettem ért a napkelte.

Kiöntöm lelkem, 'mi szívemet nyomja
Beleégett forró és édes csókodnak nyoma.
És az a nézés... megfogalmazhatatlan...
Amit akkor érzek, az valami gyengéd és hatalmas.

Egy örvénybe kerültem, nem tudok kiszállni
Folyton csak hiányzol. Nem tudok leállni.
Szívemből kiáltanám a világnak,
Hogy mennyire szeretlek te állat!

De még nem tehetem, még nem szabad,
A Te szíved foglalt, az enyém megszakad.
Jó lenne ölelni és csókolni naponta,
És nyugodtan belerakni szívemet a markodba.

Tudni, hogy velem maradsz és tényleg szeretsz,
Tudni, hogy nem csak pár napig tervezed velem,
Tudni, hogy ölelésed soha nem hagy cserben,
Tudni, hogy a végső percig velem leszel.

A szikra már megvan egy ideje, tudom és érzem,
De ami mostanában történik, olyat még nem éltem.
Furcsa... mi, akik annyira ez ellen voltunk,
Most azok vagyunk, 'kik felől a vihar elvonul.

Elvonul, ha hagyjuk, hogy kisüssön a Nap,
És tőlünk az élet újra lángra kap.
Apró szikrából lehet olthatatlan tűz,
Mely’ két lelket örökre összetűz.

Remélem a mi lelkünk is egy tűzzé lobban,
S hogy majd szeretjük egymást egyre jobban,
Amíg lélegzünk,s ameddig világ a világ,
Szeretjük majd egymást egy életen át.


/ 2013. 05. 04 /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése