2014. július 24., csütörtök

20. versem: Szerelem egy emlékbe

Szerelem egy emlékbe

Megszakad a szívem, hogy mással látlak
Szívem mélyén még mindig csak Téged várlak

Azt reméltem máshogy lesz vége, de tévedtem...
Azt hittem én is olyan vagyok neked, mint te nekem:


Fontos...

De tévedtem... nem én vagyok, 'kit keresel
Én pedig egy emlékbe lettem szerelmes...

Egy emlékbe... amikor te és én, mi lettünk,
Amikor a virágzó réten pillangót kergettünk.

Amikor ölelő karjaiddal átkaroltál,
S ezzel páratlan biztonságot sugároztál.

Biztonságot. Akkorát, hogy bármily' nagy a baj
Te ott leszel majd nekem.. védelmező karjaiddal.

Sajnos nem így történt... nagy háborút vesztettem.
Szívem megsebződött, s talán már fejemet sem emelem fel.

Vége. Ennyi volt. Te lettél az a nyertes,
Aki édes csókjával egy másik lányt nyert meg.


/ 2013. 04. 14 /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése