2014. július 22., kedd

Zoey - Életem egy blogba vésve (1.rész)

1. rész
Bemutatkozom 


Sziasztok! 
A nevem Zoey Elisabeth Bale. Most kezdem majd a gimnáziumot, szóval még csak 14 éves vagyok, de szeptember elején töltöm be a 15. életévemet.
Most még nyár van, augusztus 22. Hamarosan gólyatábor, már csak 3 nap a maival együtt. Péntek lévén a hétvégét kell még átvészelnem, hétfőn irány a Sweet Amoris gimi!
Egy kis faluban élek Amerikában, a Florida állam béli Gibsoniában. A sulim Lakeland-ben van, ami szerencsére csak 25 perc buszozásnyira van, szóval nem kell sokat utaznom. A szüleimmel, a két tesómmal és a kutyámmal élek egy kis kertes házban. A szüleim Tamara és Lewis, apukám után pedig a bátyám, mint elsőszülött és fiúgyermek, szintén Lewis lett, a nővérem pedig Alexys. Van egy berni pásztor kutyusunk, Dorothy-nak hívják, aminek a jelentése: ajándék. Nem véletlenül kapta ezt a nevet, mivel ballagási ajándékként kaptam.
Legjobb barátnőm Kathlyn, akivel sikerült egy suliba iratkoznunk, így nem kell messzire mennem, ha egy jó barátra lesz szükségem a suliban.
Teljesen átlagos lány vagyok jó humorérzékkel és szerénységgel megáldva. Szeretek segíteni másokon, akár ember, akár állat, és utálom, ha tehetetlen vagyok valami fontos dologban. Egyszerű, „elvegyülős” külsőm van: barna haj, barna szem. Farmernadrág és póló a kedvenc összeállításom. Nem utolsó sorban szemüvegem is van, amit ugyan nem szeretek, de muszáj elviselnem. Bátyám által megszerettem a focit, ezen kívül az autókat, motorokat, gitárokat, számítógépes játékokat, de azért lányos dolgokat is szeretek, mint például nyakláncok, karkötők, gyűrűk.
Kathlynnek van egy másik barátnője is, ő pedig Ivy, akit én nem nagyon kedvelek, de Kathlyn miatt próbálok jóban lenni vele. Valahogy mindig elfog egy amolyan „rossz érzés” vele kapcsolatban. Nevezzük egyfajta megérzésnek.
Egyébként barátom még nem volt és jelenleg sincs. Nem mondom, hogy nem volt aki tetszett, de sajnos nem volt kölcsönös. Most is még a régi sulim béli szerelmem miatt szomorkodom, de bízom benne, hogy majd az új suli segít felejteni.
Hiszek az igaz és örök szerelemben. Abban, hogy valakivel majd együtt öregszek meg, és csak az idő múlik, a szerelmünk nem. Nem vagyok babonás, de nem szeretem, ha átszalad előttem egy fekete macska, nem megyek át létra alatt, nem ülök az asztal sarkára és örülök, ha találok egy négylevelű lóherét.
Nagyon szeretem a családomat, a barátaimat, a kutyákat, a jó zenéket, sétálni és barátkozni. Tanulni nem szeretek, sőt... egyenesen utálok. Sajnos ez a jegyeimen is meglátszott. Nem lett orbitálisan rossz az év végim, csak azért na. Ezen is változtatni szeretnék, remélem sikerülni fog.

Végezetül annyit, hogy nagyon várom az új sulit. Persze nem a tanulás miatt, hanem mert remélem, hogy rendes emberek lesznek az osztálytársaim és sikerül új barátokat szereznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése