2015. április 24., péntek

Köszönöm!

Sziasztok!


Amint láthatjátok, ez egy egyfajta "köszönő bejegyzés", ugyanis szeretném Megköszönni mindenkinek, aki eddig támogatott. Egy kedves, de őszinte szóval, egy öleléssel vagy megajándékozott azzal, hogy tudtam, mellettem van!

Először is a családomnak, akik mindig tudtam, hogy itt vannak nekem. Sajnos van pár számomra fontos személy, aki már nincs velünk és örültem volna, ha ők is velem együtt örülnek egy-egy apró, de boldog pillanatnak. De aki még mellettem van, Őket mindennél jobban szeretem!

Másodszor pedig az, hogy nem sok emberről mondhatom el, hogy "Igen, ő tényleg barát!", de Ők... megfogalmazni is nehéz. Röviden mégis talán annyiban tudnám elmondani, hogy sok mindent köszönhetek nekik, amiért nagyon hálás vagyok. Szóval nagyon szeretem Őket, és köszönök minden eddigit!

Jöhetnek most olyan megszólalások, hogy "Minek ez a nagy hűhó?", stb., és bár sok embernek ez talán semmit nem jelent, nekem mégis fontos. Ez a dolog pedig az lenne, hogy a helyi újságban megjelent két versem is. Boldogsággal tölt el, hogy a "kezem nyoma" benne van egy kis hírmondóban, a szülőfalumban. Tegnap jelent meg, de ma már nem egy gratulációt kaptam, ami után elmondani nem tudom, milyen boldogságot éreztem!

De nem is húzom tovább ezt a bejegyzést, mert szerintem így is ha meglátjátok a hosszát, sokan nem fogjátok elolvasni. De azért szóljatok, ha tévedek!

Aki elolvasta, annak pedig köszönöm a figyelmet és az eddigi támogatást!


A verseket az alábbi linkekre kattintva tudod itt elolvasni:

Ördögöt az Angyalnak: LINK

Ülök az ablakban...: LINK

2 megjegyzés: