2014. december 5., péntek

Szerkesztői felhívás! - ÚJDONSÁG!

FIGYELEM MINDENKI!


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem hiányzik Zoey. Na meg persze a többiek is, viszont új részt még nem tudok hozni. Hogy őszinte legyek még egy betűt nem írtam meg belőle, de amint tudom, úgyis elkezdem. Most viszont más dolog miatt fordultam hozzátok:


Két barátnőmmel egy közös történetírásba fogtunk bele. Mondhatjátok, hogy "bezzeg Zoey életét nem tudja írni", és igazatok van. Lehet mérges aki akar, valamilyen szinten meg is tudom érteni. Viszont 50 rész után (négy és fél hónap alatt) egy kis lazítás szerintem jár nekem is.


Az új történetről bővebben azonban az alábbi képre kattintva olvashattok (vagy a bal oldalon a történet címére):

(Kottába írt Szerelem)



Még csak egy kis ízelítőt kaptok az elejéből, de remélem már az is felkelti a kíváncsiságotokat!


Puszi / Pacsi mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése