2015. január 30., péntek

33. versem: Magány

Magány


Reszketve egy szikla peremén állok,
Miközben sírva a nevedet kiáltom.

Mondd, ugyan szeretsz-e még?
Mondd, harcolnál-e szerelmemért?

Vajon fontos vagyok, vagy csak úgy mondod?
Vajon én vagyok a legbosszantóbb gondod?

Remegő szívemet tartod a kezedben,
Remegve várja, hogy azt mondd: "Szeretlek!".

Neked van egy mindent elsöprő szenvedélyed,
De kérdezem: "Mindebbe én is beleférek?"

Mondd hát a választ, mire könnyezve várok!
Mondd hát, mi vagyok? Áldás vagy átok?

Suttogd nevemet a Holdfényes éjszakán!
Suttogd, mire hajnalodik, s kivirul a látóhatár!

Miért nem szólsz? Miért nem érintesz?
Lelkeink között nagy falat építesz?

Miért? Mondd, miért nem szeretsz már?
Szádhoz miért nem engeded közel a szám?

Remegő szívvel, s könnyező szemekkel gondolok Rád,
Szerelmem kötelét nyakamon viselve töltöm az éjszakát.

Te vagy az egyetlen, szívem legnagyobb darabja.
Őszintén szeretlek! Kérlek, ne hagyj magamra...


/ 2015. 01. 30 /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése